domingo, 25 de abril de 2010

12ª Imaxe do condurso "Descubre o Cromo"



Novo concuso. Bases

Pistas:

1.- Xogou en 1º con dous equipos distintos


2.- Defensa


3.- Na actualidade forma parte da asociación de ex-xogadores, dun dos clubes nos que xogou


Sorte a tódos os participantes.



Mirade e participade na entrada de Víctor Segura.

sábado, 24 de abril de 2010

Víctor Segura

Las Fichas de la Liga 94-95 de Mundicromo. Anverso y reverso de la ficha.

Víctor Segura Abascal (30-03-1973, Zaragoza). Víctor Segura es uno de los defensas más duros que he visto en mi vida. Iba a cada balón sin pensarselo, en cada jugada disputada entraba con todo...se puede decir que su lema era "pasa o el hombre o el balón". Curiosamente esta dureza, no está reflejada en sus estadísticas en cuanto a las tarjetas que le han sido mostradas, lo cual demuestra que su juego es totalmente necesario y justificado, en un deporte en el cada vez se permite menos. Jugador polivalente, podía jugar en cualquier posición de la defensa.

Víctor salió de la cantera del Real Zaragoza. Asciende al primer equipo en la temporada 92-93, aunque no llega a disputar minuto alguno en la competición liguera.

La temporada siguiente ficha por el gran Palamós. Allí coincide con grandes jugadores, como David Belenguer, De la Fuente, Roberto Martínez, Álex Fernández y los hermanos Puche (Puche II fue pichichi de segunda en la temporada 94-95 con 21 goles, pese el descenso del Palamós a 2ºB). En el Palamós Víctor juega 29 partidos, en los que recibe 6 tarjetas amarillas y una roja.

Liga 94-95 de Este. Anverso del cromo.

La temporada 94-95 es la de su debut en la primera división...y fue en unos de los peores equipos de la historia. El Logroñés de esa 94-95 tan sólo consiguió 13 puntos (en liga de 2 puntos por victoria), con 2 partidos ganados únicamente. 15 goles a favor y 79 en contra es el pobre bagaje de un equipo en el que se juntaron una gran cantidad de jugadores que no llegaron a destacar lo más mínimo en 1º división: Nebojsa Gudelj, Atila Kasas, Juanma, Matute, Herrero, Delgado, Arturo, Acosta, Villanova...así hasta completar una plantilla en la que participaron hasta 33 jugadores, bajo las órdenes de 5 técnicos.

Víctor Segura, jugó esa temporada un total e 20 partidos, en los que anotó un gol, y recibió 7 amarillas y una tarjeta roja.

Se marcha al final de temporada al UE Lleida, club en el que disputará 2 temporada. En la 95-96 juega 13 partidos, en los que recibe 4 amarillas y una roja. En la siguiente temporada (96-97) no disputa minuto alguno.

Se marcha a las islas británicas, en concreto a Inglaterra, al Norwich City de la First Division. La primera temporada ern el Norwich, fue prolífica, y disputa bastantes minutos en el equipo.

En la segunda temporada, apaenas cuenta para el entrenador, y baja al equipo de reservas.

Regresa a la segunda división en la 99-00, ya que ficha por el Getafe CF, después de jugar 8 partidos y anotar un gol, cuelga las botas al finalizar esa campaña con tan sólo 26 años.

sábado, 17 de abril de 2010

Sergio "La Bruja" Berti

Las Fichas de la Liga 95-96 de Mundicromo. Anverso y reverso de la ficha.

Sergio Ángel Berti (17/09/69 Villa Constitución, Santa Fe, Argentina), fue un claro ejemplo de futbolista que fracasó estrepitosamente en nuestra Liga en la década de los noventa, después de haberse creado muchísimas espectativas en torno a su juego.

Se forma en la cantera de Boca Juniors, club con el que debuta en la máxima categoría del fútbol argentino en el año 1988. Después de disputar 6 partidos y anotar un gol en las dos temporadas que "La Bruja" jugó con el Boca Juniors, River Plate lo ficha debido a que veía en él un joven prometedor que se podría convertir en un referente del conjunto Millonario para los próximos años. Su soltura en el terreno de juego, y su calidad individual, hicieron pensar que tendría un gran futuro.
Jugó dos temporadas seguidas en River consiguiendo el Torneo Apertura del 91.

En esa etapa en River jugó 51 partidos y anotó 14 goles.
En el año 92, Berti dió el tan deseado salto a Europa, en concreto se marcho al Calcio. El Parma consiguió su cesión para disputar la temporada 92-93. Pero Sergio no gozó de oportunidades y tras disputar 4 partidos, regresó a su club, el River Plate. Antes de volver a dar el salto a Europa, Sergio jugó 2 temporadas más.
En el Apertura del 93 disputó 15 partidos (4 goles), y en el Torneo Clausura del 94 años jugó 14 partidos y anotó 2 goles. En esa temporada River Plate se haría con el Torneo Apertura.

Su mejor temporada fue la de la 94-95, Berti estaba con ganas de regresar a Europa y tras hacer un buen Apertura 94 donde jugó 14 partidos consiguiendo realizar 2 goles, fue una de las sensaciones del Clusura´95 ya que tras 10 partidos anotó 8 goles.


Una vez empezado el Torneo Apertura del 95 (jugó un partidos), el Real Zaragoza se hizo con sus servicios para disputar la temporada 95-96. Pagó por el 200 millones de pesetas. En Zaragoza no sólo no fracasó, sino que demostró tener un carácter introvertido, que hace muy difícil la adaptación en un vesturario de un equipo de fútbol.

Liga 95-96 de Este. Anverso del cromo.

Tras jugar 21 partidos en todas las competiciones (Liga, Copa, Recopa y Supercopa de Europa), no llegó a anotar, y como curiosidad recibió 7 tarjetas amarillas y una Roja. Otro de los fracasos de esa temporada en el Zaragoza fue el "Avioncito" Rambert, del que seguramente ya hablaremos en alguna ocasión. Sin embargo, destacaron dos jugadores, compatriotas de la Bruja, que no sólo no destacvaron ene l Zaragoza de esa temporada, si no que se hicieron un gran hueco en la Liga: Gustavo López y el "Kily" González.

Al finalizar esa desastrosa campaña, Berti regresa a River Plate en calidad de cedido. En River destaca de una manera notable. River Plate no duda vlver a comprar al Zaragoza a "La Bruja", y el club maño recupera casi todo lo que había dejado en su fichaje.
Permanece en River hasta el año 99, tras haber disputado 63 partidos y haber anotado un total de 9 goles. En esa etapa River consiguió: dos Torneos Apertura (96 y 97), uno Clausura (97), Copa Libertadores (1996) y la Supercopa Sudamericana del 1997. En ese equipo coincidió con Francescoli, "Muñeco" Gallardo, Berizzo, Montserrat, Crespo, "Burrito" Ortega, Julio Cruz, Bonano y muchos otros, dirigidos por Ramón Díaz. De echo, una pelea con éste útlimo provocó su salida del River Plate.  Marcha a la siempre concurrida Liga de estrellas (y no tan estrellas), Liga Mexicana. En el América disputo el Torneo de Invierno del 99, y el Torneo de Verano del 00. En total jugó 21 partidos, anotando 3 goles (todos los goles en el Tornero de Invierno).

A partir de ahí comienza un recorrido por diversos clubes del mundo en al mayoría sin mucho éxito:
Ficha por el Al Ain de Emiratos Árabes, donde no llega ni a debutar. En 2001 ficha por Huracán donde hace una gran torneo Clausura (10 partidos y 4 goles), llegando a anotar en su debut. Juega en la Liga Ecuatoriana en 2002, en concreto en el Barcelona de Guayaquil donde juega 5 partidos. Se retira en el 2002 cuendo intenta ser contratado por el Livingston escocés, sin fortuna.

Con la selección albiceleste disputa el Mundial del ´98, campeonato en el que la selección argentina llega hasta cuartos de final, eliminados por un gol de Dennis Bergkamp.

Juega también en la Copa América´95 en Uruguay, donde la albicelestecae eliminada en cuartos de final a manos de Brasil, en los penaltis tras acabar el partido en empate a 2 (4-2).

En la Copa America del ´97 en Bolivia, la selección argentina llega de nuevo a los cuartos de final, esta vez eliminados por la selección de Perú (2-1). En esta Copa, Berti anotaría su único gol como internaciomnal. Fue en el segundo partido de la liguilla de grupos en el que su selección se enfrentó a Chile. Berti abrió la lata en el 83, y Gallardo mataría el partido en el 86. Fue la única victoria de Argentina en ese torneo, ya que quedaría segundo de grupo por de detrás de Ecuador, tras empatar a 0 con estos, a 1 con Paraguay ( con dos goles de penalti, el de Paraguay lo anotó Chilavert, y el de Artgentina, Gallardo en el minuto 90).

Disputaría con Argentina un total de 21 partidos, anotando el gol descrito antes.

Esta es la historia de un jugadores, que tuvo una prolífera carrera en Argentina, pero que no se dió asaltado al fútbol europeo...y calidad no le faltaba, ya que se dice que fue uno de los mejores centrocampistas de Argentina de las últimas décadas.

Su carácter era uno de sus sellos de identidad.

Éste es uno de sus goles más recordados, ya que lo anotó frente a Boca Juniors.


Después de ver varios goles, para mí este es el de mayor valor, ya que reúne potencia en la llegada y en el chut, y calidad en el golpeo, para colocarla donde la colocó.


A DESTACAR: Tanto en la ficha de Mc como en el cromo de Este, la imagen de Berti es la misma, lo curioso es que Este es su afán de que aparezca siempre un balón en el cromo, lo pega a la fotografía dejando en evidencia, que en la imagen real no existe tal balón.

viernes, 16 de abril de 2010

11ª Imaxe do Concurso "Descubre o Cromo": JOSÉ MANUEL PINTO COLORADO



Parabéns a Diego qiue por fín resolveu o concurso!!!
Podes pedir a túa entrada!!!


Novo conurso. Bases

1º Debuta en 1º cunha idade superior aos 20 anos

2º Sube ao 1º equipo debido á lesión dun compañeiro

3º Foi expulsado en máis dunha ocasión ao longo da súa carreira (coma profesional).


En breves unha nova entrada

jueves, 15 de abril de 2010

Mike Higgins

ACB 09/10 de Panini. Reverso da ficha 318 Higgins

Se unha entrada de este blogue non ten ningunha relación co fútebol, é un feito extraño e moi raro.
Unha ficha de tanta calidade, merece un pequeno oco neste humilde recuncho do coleccionismo.


Trátase da ficha de Mike Higgins, a estrela do Xacobeo Blu:Sens Obradoiro, da colección ACB 09/10.


Un xogador de 42 anos, que seguro fará todo o posible, para que o Obradoiro continúe na ACB, pese as complicacións que ten para salvarse nesta última etapa do curso baloncestístico.


A súa gran apariencia, e a súa envdiable forma física para un xogador da súa idade, súmanselle valores, como o traballo, o esforzo e un gran espírito de superación e humildade.


ACB 09/10 de Panini. Anverso da ficha 318 Higgins

Todo un crack na Compostela!!!

Anexo: Unha pena que non sexa unha ficha en acción, e sexa unha foto estilo presentación.


PARTICIPADE NO 11º CONCURSO "DESCUBRE O CROMO" (AÍNDA SEN RESOLVER).


martes, 13 de abril de 2010

Historias de cromos en Play Fútbol

Hola, cuelgo el enlace para el programa Play Fútbol de la Cadena SER, en el que me hicieron una pequeña entrevista, y aprovecho para agradecer lo bien que se portaron conmigo. Mi aparición se produce casi al final del programa, más o menos a los 60 minutos.
Doy gracias a Manel, ya que no lo hice en antena, que fue el que hizo posible mi aparición en este programa...y a Korty para que no se chine

sábado, 10 de abril de 2010

UEFA Champions League 2009-2010: Official Sticker Album

Souleymane Diawara

Wayne Rooney

Como os últimos tres anos, Panini saca á venda a súa colección de cromos da Champions por esta época, coincidindo coa fin do descanso invernal, e a reanudación da competición para desputar as eliminatorias que chegan ate a final que se disputará este ano no Bernabeú.

Portada da colección

Como todos estes anos, a colección está formada por cromos estilo fotomatón dos 32 equipos participantes nesta edición da Champions. Cada equipo está formado por un escudo cun brillante glitter, e 16 dos xogadores que forman a plantilla do club.

Cromo de Ronaldinho no que se mostra o seu palmarés individual da Champions League

Gianluigi Buffon

A principal novidade consiste na inclusión de 14 cromos, que representan os xogadores en activo que recibiron alguún galardón por parte da UEFA (mellor xogador da Champions, mellor centrocampista...). Nestes cromos aparecen os futbolistas xogando, mostrando o cromo o corpo enteiro, cromos que recordan os In Action da colección da Euro´08 da que xa falamos neste blog.

Cromo do Balón da Champions, con sombreado glitter

Reverso dos cromos

Trae 4 típicos cromos, ao principio do Album, que serven de presentación tanto da colección como da Champions (Trofeo, Logo, Balón...).



Fernando Morientes

Páxina adicada á UEFA Women´s Champions League

Os dous últimos cromos da colección, son unha homenaxe á UEFA Women´s Champions League, ocupando unha páximna enteira, na que aparte dos dous cromos conmemorativos (Logo e Trofeo), a folla tra o palmarés da competición, e a data e o emplazamento (Coliseum Alfonso Pérez de Xetafe), da final desta tempada.

Bojan Krkic

Outro aspecto a destacar dos cromos, é a aparición do seu palmarés particular en Champions League, aparecendo enribado escudo, a silueta da champions, dos xogadores que gañaron o torneo. Se o gañaron en máis dunha ocasión, aparece o número de trofeos enriba da copa.

Didier Zokora

Como resumo a colección consta de 564 cromos. Como queixa desta colección, o tarde que chega e que aparecen todos os equipos, cando a metade deles xa están fóra da Champions (No resto de Europa esta colección véndese ao comezo da competición), así como algo de novidade no deseño dos cromos (En Inglaterra editanse fichas da Champions League, colección que aqui non chega),

Rüstü Reçber

De todas maneiras, esta colección respira e transmite toda a emoción da maior competición continental, e a relación prezo-calidade non é mala.

Páxina adicada a campaña Respect da UEFA

Adiante con ela.


John O´Shea


Vicenzo Iaquinta

Alberto Gilardino

Sinama-Pongolle

PARTICIPADE NO 11º CONCURSO "DESCUBRE O CROMO" (AÍNDA SEN RESOLVER).

sábado, 3 de abril de 2010

Abdoulay Konko.- Este 08-09

As dúas imaxes de Konko da colección Liga 08/09 de Editorial Este

Óscar recordoume no 9º concurso "Descubre o Cromo", unha entrada que prometera facer, e que ate o día de hoxe non falo. Trátase da doble imaxe de Konko da colección de Este 08-09.
Nesa colección, xa falamos dos cromos de Masoud Shojaei.

A 1º imaxe do cromo (cromo da esquerda), saiú na 2º edición da colección. No cromo aparecía Konko o día da presentación, coa equipación da tempada 07/08. Konko aparece andando, en zapatillas e nunha posición un tanto forzada...como se o estiveran chamando dende a outra punta do estadio Sánchez Pizjuán, e aproveitando esa mirada extraña sacaronlle a foto para o cromo.. Destacar o balón que pegaron na imaxe, e que nótase que se trata dunha montaxe.

Trátase dun cromo difícil de conseguir, xa que só saiú nunha edición da colección, e non se editou máis.

A 2º imaxe do cromo (cromo da dereita), saiú na 3º edición da colección, e Konko aparece xa nun partido de pretemporada, nunha actitude máis adecuada para ser un cromo da Liga.

Destacar que a foto carnet, que aparece á dereita da úa imaxe en acción, é a mesma nos dous cromos, algo que é habitual nestes casos.

Konko chegou esa tempada procedente do Genoa. Foi un cromo que se incluiú dentro das follas do Sevilla no album...ou sexa que non foi unha Última Fichaxe.

Chegou para ser o sustituto de Dani Alves, que nesa tempada 08-09 fichou polo Barcelona. Abdulay aínda non conseguiú non só non olvidar a Alves, se non, que non demostrou a súa calidade futbolística que se lle atribuía antes da súa fichaxe. Aínda ten tempo para demostrala, xa que sí que demostrou cualidades defensivas, pero sobretodo ofensivas, cunha velocidade incisiva, que pode facer moito dano as defensa rivais...o que pasa e que ten que potenciala.

Dende aquí mandámoslle moitos ánimos, para que se recupere pronto da súa lesión.

Espero que che gustara a entrada, e sobretodo os dous cromos, Óscar.

Se tes calquera dúbida ou pregunta, adiante con elas.

viernes, 2 de abril de 2010

Milan Luhový

Liga 90/91 de Editorial Este. O 1º cromo de Luhový de Este. Está mal escrito xa que aparece Luhovi, ao ano seguinte xa o correxiron.

Milan Luhový [01-01-1963 Ruzomberok, Checoslovaquia (hoxe Eslovaquia)]. Luhový foi un dianteiro centro rematador, un clásico bomber. Remataba con gran tino moitos dos balóns que lle chegaban, anotando así un gran número de goles cada campionato.

Debuta no ano 79 no Gumárne Puchov de Eslovaquia (hoxe FK Puchov, e fai uns anos Matador Puchov, concretamente ate o 2006. Este club enfrentouse ao Barça na Copa da UEFA 03-04, e que no Nou Camp endosoulle un 8-0, nunha exhibición dun dos mellores da historia: Ronaldinho).

Voltando a Luhový, destacar que no Gumárne Puchov xogou dúas tempadas (79-80 e 80-81) xogando un total de 27 partidos, anotando 10 goles. Xa demostraba sendo un rapaz a súa gran capacidade goleadora, aínda que xogara poucos partidos.

No ano 81 ficha polo Slovan de Bratislava. Nas tres tempadas que xoga en Bratislava desputa un total de 75 partidos, anotando 22 goles.

Xoga 6 anos no Dukla de Praga (do 84 ao 90), clube que hoxe forma parte da 2º división da liga da República Checa. O Dukla viña de ser subcampión da Liga da 83-84, quedando por detrás do Sparta de Praga. En Praga consigue unha cifras realmente espectaculares xa que en 148 partidos anota 77 goles. Consegue a Copa de Checoslovaquia do ano 85, e foi subcampión da Liga 87-88, quedando de novo por detrás do Sparta de Praga.

A mediados da campaña 89-90, o Sporting de Xixón fixouse nas suas impresionantes cifras goleadoras, e fixose cos seus servizos, para dispor dun 9 puro, cunha gran capacidade goleadora.

Na 89-90 só xogaría 444 minutos, repartidos en 5 partidos, non chegando a ver portería.


Luhový deoutou dous partidos de clasificación para o Mundial de Italia ´90 coa sua selección. Foron o 3-0 que lle endosou Checoslovaquia a Suiza en Praga, e o partido que Checoslovaqui aperdeu en Bruxelas ante Bélxica (2-1).

Italia´90 de Panini

No Mundial de Italia´90 xogaría un partido. Foi o 1º partido do campionato de Checoslovaquia, que golearía 5-1 a Estados Unidos. Luhový meteu o 5º e último gol no minuto 90. Checoslovaquia caería eliminado en cuartos de final ante Alemaña Federal (posterior campión) tras perder 1-0 con gol de Matthäus. En octavos de final Checoslovaquia golearía a Costa Rica (4-1). No grupo da primeira fase, quedarían en 2º posición, detrás de Italia, ao gañar 1-5 a Estados Unidos, 1-0 a Austria, e perder 0-2 con Italia(con goles de Schilacci e Roberto Baggio).

A súa mellor tempada iba a ser a 90-91. Con Luis Enrique como parella de ataque, Milan conseguiría anotar 16 goles en 31 partidos (2391 minutos), quedando a tres goles do pichichi Butragueño que anotou 19 goles, e a un de Aldridge que conseguiú 17, empatendo na clasificación con Manolo. Luis Enrique anotaría 14 tantos, fichando a tempada seguinte polo Real Madrid. O Sporting quedou clasificado en 5º posición, e clasificaríase para a Copa da UEFA, xa que o Atlético da Madrid (2º clasificado) gañaría a Copa do Rey ao Mallorca (1-0), clasificándose para a Recopa de Europa, deixando a UEFA para Real Madrid, Osasuna e Sporting.

Liga 91/92 de Editorial Este

A tempada seguinte (91-92), Milan non participou tanto no conxunto asturiano, xa que só xogaría 20 partidos (1604 minutos), anotando 7 goles. As lesións, unha teórica mala relación co adestrador Ciriaco Cano, que prefería poñer antes que a Milan a Munchu e a Juanele; e a presión da prensa, que inexplicablemente pedíalle máis a Luhový, foron as causas da súa marcha ao final da tempada.
Na Copa da UEFA, Luhový anotaría dous tantos, sendo un dos máximos goleadores europeos do Sporting de Xixón. En 1/32 de final o Sporting gañou 2-0 ao Partizán de Belgrado no Molinón (18-09-91) con goles de Monchu e Luhový. A volta no Inonu de Estambul(03-10-91, suponse que por peche do estadio do Partizán), o Sportingo perdeu 2-0. Acabou clasificándose ao gañar en penaltis por 2-3, cunha gran intervención do porteiro daquel partido: Emilio Isierte.
En 1/16 de final, o Sporting caería eliminado fronte ao Steaua de Bucharest. Un 2-2 no Molinón na ida (24-10-91) con goles de Luhovú e Stan en propia meta, non resultou suficiente, xa que na volta no estadio Steaua, o club rumano acabou gañando por 1-0, eliminando aos asturianos. Sería o último partido que o Sporting desputou en Europa.

A seguinte tempada Luhový ficha polo mítico AS Saint-Etienne de Francia
. En Francia tan só desputaría unha tempada na que xogou 15 partidos e anotou 2 goles.

As tempadas 1993-94 e 1994-95, Milan marcha a Grecia, onde ficha polo PAOK de Tesalónica. En Grecia volve a conseguir unha cifras aceptables, e en 42 partidos anota 16 goles.

Retírase no ano 95 cunha idade de 32 anos no K. Sint-Truidense V.V. de Bélxica, seguramente fichado no mercado invernal da 94-95, onde xoga 8 partidos e anota 2 goles.

Coa selección, Luhový xogou un total de 31 partidos e anotou 7 goles.

Na actualidade colabora nas categorías inferiores de fútbol da República Checa, e traballa como comentarista de diversos medios de comunicación.

Recopilación dos goles de Milan Luhový co Sporting.

Esta é unha entrada que vai dedicada a Toni debido a súa victoria no 9º cocurso descubre o cromo, no que aínda hai un concurso en activo sen resolver.

PARTICIPADE NO 11º CONCURSO "DESCUBRE O CROMO" (AÍNDA SEN RESOLVER).