sábado, 3 de abril de 2010

Abdoulay Konko.- Este 08-09

As dúas imaxes de Konko da colección Liga 08/09 de Editorial Este

Óscar recordoume no 9º concurso "Descubre o Cromo", unha entrada que prometera facer, e que ate o día de hoxe non falo. Trátase da doble imaxe de Konko da colección de Este 08-09.
Nesa colección, xa falamos dos cromos de Masoud Shojaei.

A 1º imaxe do cromo (cromo da esquerda), saiú na 2º edición da colección. No cromo aparecía Konko o día da presentación, coa equipación da tempada 07/08. Konko aparece andando, en zapatillas e nunha posición un tanto forzada...como se o estiveran chamando dende a outra punta do estadio Sánchez Pizjuán, e aproveitando esa mirada extraña sacaronlle a foto para o cromo.. Destacar o balón que pegaron na imaxe, e que nótase que se trata dunha montaxe.

Trátase dun cromo difícil de conseguir, xa que só saiú nunha edición da colección, e non se editou máis.

A 2º imaxe do cromo (cromo da dereita), saiú na 3º edición da colección, e Konko aparece xa nun partido de pretemporada, nunha actitude máis adecuada para ser un cromo da Liga.

Destacar que a foto carnet, que aparece á dereita da úa imaxe en acción, é a mesma nos dous cromos, algo que é habitual nestes casos.

Konko chegou esa tempada procedente do Genoa. Foi un cromo que se incluiú dentro das follas do Sevilla no album...ou sexa que non foi unha Última Fichaxe.

Chegou para ser o sustituto de Dani Alves, que nesa tempada 08-09 fichou polo Barcelona. Abdulay aínda non conseguiú non só non olvidar a Alves, se non, que non demostrou a súa calidade futbolística que se lle atribuía antes da súa fichaxe. Aínda ten tempo para demostrala, xa que sí que demostrou cualidades defensivas, pero sobretodo ofensivas, cunha velocidade incisiva, que pode facer moito dano as defensa rivais...o que pasa e que ten que potenciala.

Dende aquí mandámoslle moitos ánimos, para que se recupere pronto da súa lesión.

Espero que che gustara a entrada, e sobretodo os dous cromos, Óscar.

Se tes calquera dúbida ou pregunta, adiante con elas.

7 comentarios:

  1. Muy buenas, una preguntilla, ya que veo que sabes bastante de colecciones... ¿cuando sale aquí en España la coleccion del mundial?. He visto por distintos foros y blogs que por sudamérica ya salió, pero no tengo noticias de por aquí...
    Por cierto, veo que también sigues blogs del Compos, también eres socio como yo o ya sería mucha casualidad?
    Un saludo

    ResponderEliminar
  2. Konko..., 9 millones para estar casi siempre lesionado, en fin...

    ResponderEliminar
  3. Chico Percebe:

    Según mis informaciones (foro de cromosdefutbol.com, aunque de gente muy fiable en estos temas) las 2 colecciones que Panini va a sacar para ete Mundial (la de cromos de toda la vida, y la de Adrenalyn XL) saldrán en Abril, una amediados y otra a finales. Mi opinión e que la que va a salir 1º es la de cromos, pero es una opinión. Además aún tiene que sair (teoría antes), la coleccione de Barça y madrid.

    Fui socio del Compos años. Ahora no lo soy, ya que estoy afincado en A Coruña, aunque siempre que puedo intento ir a San Lázaro.

    Koji Kabuto:

    Si la verdad es que os salió un poco carillo. Una pena lo de Sergio Sánchez que iba para lateral de futuro. A mi Stankevicius la verdad es que no me guta mucho.Un abrazo

    ResponderEliminar
  4. Me convenció sí, me gustan estas frikadas. Gracias por la dedicatoria.

    Por otra parte, como esto cada vez se masifica más, podrías quitar en enlace al blog de las pochas y tal jajajaja o al menos quitar la foto. Muchas gracias.

    ResponderEliminar
  5. Ah, eres tú el de la foto? Pues tienes cara de bollo preñao, colega.

    ResponderEliminar
  6. Es por una enfermedad, has quedado de puta madre, anónimo.

    ResponderEliminar
  7. Muy bien Anónimo, ojalá estés año y medio hospitalizado yendo a rehabilitación todos los días como estuvo este chaval. Como siempre la gente habla sin tener ni puta idea, infórmate de la hinchazón que produce la quimioterapia antes de ladrar, o al menos si vas a decir sandeces no te escondas detrás de un anónimo, que es muy fácil.

    Espero que cuando tengas un hijo sufra tanto como ha sufrido él y después un anónimo se ría de su patología. Ya decía Einstein que "Hay dos cosas infinitas: el Universo y la estupidez humana."

    ResponderEliminar