domingo, 17 de enero de 2010

Roberto Baggio

Usa´94 de Panini

Roberto Baggio (18/02/67 Caldogno, Vicenza). Roberto Baggio, un dos mellores xogadores de toda a historia do fútbol. Considerado por min o antepenúltimo superclase do fútbol mundial (penúltimo italiano).
Como esta entrada vai adicada a Teresa, que xa me pediu que falara de Baggio fai tempo, non vou a facer unha análise, nin a desmenuzar a traxectoria deste xogador (coma adoito a facer noutras ocasións), xa que a ela non lle interesa moito todo iso.


Dicir que Baggio debutou na tempada 86/87 coa Fiorentina. Permanecería no club viola ate, a tempada 90/91.

Italia´90 de Panini

Despois do mundial de Italia, no que a selección azzurra quedaría eliminada en semis ao perder contra a Arxentina de Maradona, Baggio fichou pola Juventus despois de facer un gran Mundial. Na Juve conseguiría a maior parte dos trofeos do seu palmarés ao gañar o Scudetto e a Copa do 95, e a Copa da UEFA da 92/93. No ano 95, ficharía polo AC Milán. Estaría so dúas tempadas, xa que na 97/98 marcha ao FC Bologna.

Los mejores equipos de Europa 97-98 de Panini

Tras facer unha tempada memorable (30 partidos e 22 goles), ficha polo outro grande italiano, o Internazionale de Milano. Permanece en Milán ate o ano 2000, ano que ficha polo Brescia, desputando 4 tempadas a un bo nivel, coincidindo con outros grandes como Pep Guardiola ou Luca Toni.

Retírase no ano 2004.


Na selección italiana, disputa o xa citado Mundial de Italia´90, os Mundiais de USA´94 e Francia´98, realizando bos campionatos.

Perdeuse o Mundia de Corea-Xapón´2002 por unha lesión de ligamentos.


Euro´96 de Panini

Nunca participou nunha Eurocopa. No 96 e no 2000, non foi convocado, creándose unha gran polémica por esa decisión.

Unha recopilación dos mellores momentos de Roberto Baggio.

Seguramente o penalti máis importante da historia do fútbol.

Euro´96 de DS

En total, contando tódalas competicións oficiais, Roberto Baggio xogou 693 partidos e anotou 314 goles...ahí queda iso, dun xogador, que nunca foi valorado o suficiente.

8 comentarios:

  1. ¿El penalty más importante de la historia del fútbol? Menudas sobradas que suelta el autor de este blog...
    Por otro lado, grande, muy grande Roberto Baggio. Talento incomprendido en la liga italiana. Uno de los pocos jugadores capaces de hacer importantes a equipos de nivel medio-bajo (Brescia). Te ha faltado comentar la crisis que hubo en las calles de Florencia cuando se anunció su marcha a la Juve.

    Por cierto, como ganador del concurso, he puesto el jugador del que quiero que se publique su ficha. Está en el post de Lumbreras.

    ResponderEliminar
  2. No me salen las cuentas de los superclases. Si Roberto Baggio es el antepenúltimo y hay otro italiano después, ¿no entran en tu lista Touré Yaya o Sissoko?

    ResponderEliminar
  3. Un tío perfil-Barça que debería ter xogado con nós... Unha lástima.

    ResponderEliminar
  4. Yo tambien estoy intrigado con el otro superclase que falta, y no me jodas con Toure yaya.

    Baggio - Del Piero - Cassano

    ResponderEliminar
  5. Yo espero que el italiano no sea "Coditos" Chiellini

    ResponderEliminar
  6. gracias caste!!! esta entrada me tocó el corazón profundamente.
    ay que pintiña de gitano tenía...(hay que hacer el comentario de chica). una cosa, igual estoy quedando fatal, pero por que sale en ese cromo de la euro'96, si no la jugó? bueno gracias otra vez, todo un detalle que te acordaras de mí.
    ah, yo apuesto por del piero como el otro superclase, no?

    ResponderEliminar
  7. La respues a que se editara el cromo de la Euro´96 es fácil. Los colecciones de cromos de Euros y Mundiales, salen a la vcenta en abril, por llo que estrán editadas de un mes antes.
    Por eso salen jugadores que aún sin llegar a jugar el torneo, salen en la colección, ya que se hace el cromo, mucho antes de la lista de convocados.
    Por la misma razón, hay cromo baja en la colección de la Lioga, porque las colecciones se editan antes de que acabe el mercado de fichajes, o como en las guías de fútbol.

    ResponderEliminar
  8. MANIGNIFICO JUGADOR TE AMO

    ResponderEliminar